---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日因為中五中七畢業∼所以早放∼但係.....
因為一個紅色暴雨∼攪到所有野都冇哂∼琴日人地整得咁辛苦∼
一個話cancel∼我地整d野就白費la∼勁灰lo∼
我見到miss個樣好冇奈∼唉....點解會咁架....
放左之後∼我地係美食坐左陣∼其他人就走la∼
我同kawai就上左張芷屋企∼真係好好笑∼次次上佢屋企
都會有d好攪笑ge事發生∼∼∼haha∼