今日ge數學堂係冇上到ge∼因為難得miss佢冇返~
我地就好悶咁過le2堂~但係唔知點解~總係覺得時間過得好慢~
等左好耐都未落堂wo~唉...miss lee佢比左d相比我地~
我地實在覺得太悶la~就幫miss佢入相~haha~睇返d相~都覺得好笑~
之後ge地理堂覺得勁悶=="就黎訓著咁滯.....
放學之後~我地要去多元智能ge活動~睇返之後ge影片~同埋相~覺得好好笑~
仲有ge係~有我ge真情對話....><好lor呀><later仲要係週會到播tim架.....
之後就去左彩虹~因為我grandma佢生日~要食飯~本來都冇咩野~
但係我一講星期六要出街~佢知道得我一 個女仔~就唔比我去~
講真呀~我就真係唔知有咩問題lo~你係唔信就唔信我la~講咁多做咩姐~
我都真係勁唔想同你嘈lo~你又要係條街到嘈~我都唔理你呀~聽mp3~
好煩呀~點解你成日都係咁?唔信我~yoyo就得~做咩你都要咩我wo~













