---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
琴日我終於睇完惡魔在身邊la...好好睇呀><好正呀...
我一定會重睇架∼不過我而家真係好似中左毒咁∼個腦係咁諗住d情節呀∼∼∼
haha∼今日係考英文ge reading同writing∼
唉...reafing好難呀==”得個1個鐘∼跟本盲 唔夠時間做∼
但係le∼writing就有成1小時30分鐘wo∼
講真呀∼果個都係得350字∼比咁多時間做咩∼攪到我呆坐左成45分鐘==”
頂...
而家我就睇惡作劇之吻∼唔...都ok la∼不過都係冇惡魔在身邊咁好睇><