今日我地出左去∼去左唱k...不過好貴呀><成$80幾
之後我地就去左公園到玩uno∼haha∼好耐冇玩過la∼
我地仲左d相tim∼later比你地睇下la∼
之後我地就去左食飯∼欣佢地就返屋企lu∼
我地去左吉野家到食飯∼好好味^^之後我地因為想玩uno∼
但係我地搵左好多地方都唔岩∼到左最後我地去左德福到玩∼
玩玩下見有成班人入左銀行∼之後佢地又出返黎wo∼
到佢地坐左係到之後∼我地4個個心都唔知點解都跳得好快∼仲要係好驚ge感覺∼
都唔知咩事∼之後又冇咩事la wo∼我地玩多一陣就走lu∼但其間發生左d事...












