今日我同呀嘉又要上台講野la><
好驚呀....係下面真係又驚到嘔呀><上到去果陣∼
勁緊張∼到左讀名果陣∼唉....都係有讀錯==”
唉...miss就話我地講得幾好wo∼∼
我就唔係好滿意la∼落返去果陣∼覺得個人勁熱lo....
miss佢地真係冇開冷氣∼佢都傻架∼佢話我地成班F.4都係唔肯除左年冷衫就唔開
冷氣wo∼好心你地la∼你地都係唔知我地點解唔除件野∼
你估我地真係傻架∼我地都覺得熱架∼你換左件校服佢∼唔好咁樣衰∼
我咪除lo!
之後仲火∼走果陣∼我聽到ivy佢地就某d粉人話我地講成點∼又話我地咩∼
好心你地la∼講就叻∼咁叻你地上去呀∼我驚你地上到去驚到唔知點tim呀∼
做唔到就唔好咁多野講la∼










