今日一起身果陣∼見到出面勁大雨呀∼好似倒水咁呀∼
到我叫醒KAWAI個陣∼又細返LA WO∼唉....點解唔落大d姐><
咁我咪唔洗返學lo∼落雨天咁濕∼攪到局到死∼唉.....
第一堂中史個陣∼呀sir佢冇返∼呵呵∼之後ge數學堂∼
我又好乖咁有聽書呀∼呵呵∼我覺得le課都唔係好深∼所以就有聽書la∼呵呵∼
到左CIT個陣∼因為我同張芷佢都係冇webdesign∼miss話我地
係咪.....haha∼冇lala比人咁講法∼啞左∼我d taste...
又點會咁差呀∼haha(比佢睇到實比人打∼==v)
之後ge周會∼悶到嘔==咪又係講SBA....唉....好灰呀∼
中文要一次定生死wo....放左學之後∼我地又去左美食坐左一陣∼
就返屋企lu∼












