---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
唉...好慘呀><個胃好痛呀....
琴日我食完個lunch之後∼個胃就好唔舒服∼好痛∼
最後都係忍唔到∼去左睇doctor∼佢話我係胃炎∼
我啞左∼因為個lunch∼攪到我個胃咁痛∼之後我叫佢幫我打支止痛針∼
唔係我怕琴晚真係會痛到唔洗訓呀∼