---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日成日都唔知做咩事∼好似好唔夠訓咁∼
差唔多堂堂都話要訓覺∼
英文堂個陣∼教vocab==”啞左∼都ok la∼不過好悶咁解ja ma∼
果堂之後又同張芷嘈la∼講真∼我真係唔維意佢講野ge態度係咁呀∼
令人地ge感覺好反感呀...果下真係勁火lo∼我就真係忍佢唔到la∼
之後中文堂講左好少野ja∼因為講得好慢呀∼COM∼唉...好灰∼
又係好悶的.....
最後ge數學∼又係冇咩上堂∼勁訓lo....唉∼