---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係成日都係係屋企...有得放假都唔出去玩∼
點姐∼要我係屋企悶呀∼放左假都第5日la∼都係冇野玩∼
冇人打黎∼msn∼少有∼d人都唔知死哂去邊∼∼∼
唉∼都唔知係咪多功課成咁∼
今日好乖咁做左英文∼之後又係鱗呆....我就黎死la∼∼∼