---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係上中史堂之前∼我同kawai係到玩∼唔小心整瀉左月美支水==”
攪到我地要幫佢買返支水∼啞哂∼好少人會咁架ma∼唉..之後我部電話又...
灰呀∼勁唔想借比佢lo...咁都冇法∼
今日ge com堂好悶呀∼唔知點解∼呀sir今日又唔講笑話wo∼
悶到死∼佢仲要教得慢...真係有d驚佢會教唔哂呀...
放左學之後∼我同kawai∼呀欣仲有soso又去左美食到傾計la∼
仲要影左d相∼下之再post上黎比你地睇呀∼