---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
最近∼我迷上左一本漫畫∼叫做”愛似百匯”
真係好好睇架><我係上網睇架∼不過我一定會借多次黎睇架∼
因為實在太好睇la><d情節好正呀><
快d更新la><好好睇呀><
唉....天日就要返學la...唔想返學==