今日係放完假之後返第一日學∼今日都ok la∼
又唔係話好hot∼中史果陣∼唉∼冇lala多左4本書...
攪到好重呀><之後今日數學∼好乖咁∼有聽書呀我∼>3<
今日唔知點解∼個肚有d唔舒服∼不過之後都冇咩野la∼∼
放左學之後∼就去左英日果個ge彩排∼好驚呀><
天日係我同呀嘉第一個上去呀∼好驚呀...點算呀∼
仲要係全校週會呀.....唉...死la∼好緊張好驚呀∼
天日都唔知點死呀....完左之後∼我就去左寶康到∼因為mum佢地都係到∼
同佢地傾計真係好開心架∼但係食完飯之後佢地就走la><
好唔捨得呀∼><












