今日好早就要起身==”因為要返學校補課....
仲要補足4個鐘呀...lo命呀><wa∼真係眼訓得我∼
其間我地有個break∼諗住叫佢地攪掂左單野佢∼
點知果個死人頭又唁出黎∼要我叫左成3次∼大老∼唔係呀ma∼又叫我幫你攪掂∼
叫你出黎又唔出∼咁姐係點呀∼真係火都黎∼之後ge補課我都冇再理過佢∼
完哂之後∼我地就去左小金井到食野∼
之後行左陣就返屋企lu∼因為今日有個男仔黎幫我補習∼其實都唔可以話係補習ge∼
因為都係交流姐∼講講下數學∼佢見我咁眼訓∼就轉左講地理∼
勁攪笑wo∼佢講得好攪野∼攪到我成日都笑到停唔到∼轉眼間就2個鐘∼
真係好快lo∼平時都唔覺補習ge時間係過得咁快架∼
haha∼佢仲lo左3脈我地幼稚園一齊影d相比我睇tim∼
真係好得意呀∼唔知天日會唔會好似今日咁le∼












