今日又係要補課∼又係補中史∼補左成4個鐘∼不過都係唔覺眼訓∼
完左之後∼我就直接返屋企洗完白白之後就出左Kawloon Bay到搵佢地la∼
原來佢有英文名架∼佢叫做Elvin∼都幾好聽wo∼呵呵∼
我表妹佢都有黎∼佢高左好多呀∼haha∼我地一齊食完lunch之後
就出發去太古城la∼我地去睇冰雕∼我地排左成1小時30分鐘∼
等左好耐呀∼不過其間我地又有傾計∼好好笑∼所以唔係好悶∼
今日同佢都講多左野∼都算唔錯la∼入到去∼真係好凍呀><佢就好勁∼
真係唔怕凍∼仲要話好enjoy∼我啞左==”d冰雕真係好令呀∼
我地又影左好多相∼最後就玩左個用冰做ge滑梯∼好好玩∼好攪野呀∼












