---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係我地ge畢業禮∼嗯∼今次雖然冇入上台∼
但都係好心∼放左之後∼我地去左搵mis姚∼
佢要走la...下年唔會在係到教la∼
好唔捨得佢呀∼好似佢le d咁好ge miss∼走左ge話...
就真係我地ge損失呀∼呀欣佢地就整左個cake同埋曲奇∼
好好味呀∼個cake都好令呀∼之後我地同miss傾左好耐計∼講左好多野∼
亦都知道左miss ge一d秘密∼呵呵∼正係我地先知∼
希望第日miss有時間會約我地出黎傾計食飯la∼