---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日真係累死我la∼∼首先今日要返去學校補課∼補電腦==”
上到去等左好耐都未入得去∼因為冇key開門==上左一d好悶ge野∼
本來應該好早就返學∼但因為有d人整極都錯∼唉∼
都唔知佢地有冇聽書架==”放左之後∼就好快咁返到屋企換衫∼就又出返去∼
lunch都未食==”啞左∼
今日又同班外國人一齊∼同佢地一齊真係好開心架∼
不過就真係累死∼後面果d唔打la∼冇力....