今日冇咩野好講∼就講返琴日d野la∼琴日又係要返去幫手∼
都算唔錯la∼之後放左之後∼我地就去左小金井到食野∼又同佢傾返果個問題∼
講真呀∼到最後個陣我都唔想發火架...但係佢又係咁∼問d問題又唔多理∼
又係逃避∼真係火架....”你如果唔係我個fd∼我都唔理你呀!”
我le句野有講錯嗎>?!唉...唔知呀∼之後我就走左la∼
就去左apm到買戲飛la∼本身睇8點果場架∼但又冇位wo∼
呾我地就睇9點果場la∼呀∼其實我地係睇魔盜王∼真係好好睇呀∼
好正呀∼有好多位都好好笑∼好想睇多次呀∼∼∼快d上第3集la∼呵呵∼∼
睇完之後都成12點幾la∼幾驚冇mtr返屋企呀∼好彩都有ja∼∼
真係累死la∼∼













