---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係好似琴日咁∼要返學校同果班外國人一齊∼今日又係好開心∼
仲同新生一齊唱詩歌∼都真係好好玩∼之後完左第一次之後∼
就去左break∼呵呵∼我地就一齊玩uno∼呵呵∼好好玩∼但我就lose左><
lunch果陣∼我地仲一齊食lunch tim∼我地去左小金井到食野呀∼
天日就一齊出去玩la∼好想快d到天日呀∼