---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日上d論壇果陣~有好多人都話東方茱麗葉好好睇~
所以就係youtube睇~講真~我本身都睇過漫畫版~
估唔到拍出黎都真係幾好睇~正>~<仲有就係吳尊做男主角~
本身我都唔係好like佢~我可能睇完le套野之後會like埋佢~~
唉....快d到15號la><飛輪海出碟呀><
仲有就係~睇左2集東方茱麗葉之後~就好乖咁做功課la~~
做左勁耐= =