---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日真係凍左好多呀.....仲有就係~今日唔知做咩~個人好似訓唔醒咁~
成身都冇力呀....上COM堂個陣~MISS都問我地住班做咩事~
個個都死死下咁.....數學堂~都係好乖咁有聽書....
放左學之後~去買play~正呀><好好睇呀~但係le...haha~
同yoyo買埋同一本野~要比返錢佢= ="