---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日正式返學第二日~第一堂就英文~好彩冇想訓覺ge感覺姐~
不過講真~我都唔明~都中5 la~都訓~唉...
真係好驚呀~咁快就中5~都唔知點算~會考都唔知點.....
跟住com堂~又有我la.....好彩今次有人help我姐~~~
今日又睇飛輪海d野~勁型呀><佢地隻碟~5日ja~
正係預購都破萬la><勁呀~~~