今日一早比人嘈起身=="啞左 ~~~話有人上黎幫我整部電腦~
今日dad放假~所以就我地就要同佢出去食早餐~跟住我換緊衫果陣~
聽到佢講野~冇lala爆粗~我啞左lo~都唔知咩事咁火~
但有一樣我正係知~佢叫我地唔好爆粗~但自己又要講~
咁點先~叫我點服~有陣時真係冇野好講lo~
講咩姐~點講呀都係佢地岩哂架la~都唔理下我點諗~
真係唔知做咩~le排成日同dad撐到恆~有時真係好憎佢lo~
所以完全唔想同佢講野~到左11點幾~mum帶左個男仔幫我整電腦~
整左成2個幾鐘~都ok la~唉~但而家又冇聲wo=="
好煩呀><快d換左佢la=="












