---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係第一日返學呀~一早就同kawai一齊出門~
之後KAWAI同我講話唔洗等IVY~因為佢LATE左起身.....
啞左~返到學校~啞左LA~KAI子做我地GE班主任呀><
開左校咁耐~終於有返首校歌....仲有就係~今年D新老師好多
都係好YOUNG~~放左學之後~同埋YOYO一齊食野~
食先之後張芷佢地要我地.......真係食唔到呀...唔係唔想食呀.....
天日就係MTV萬人演唱會la~好想睇呀><!!!