今日好開心呀~因為今日係旅行日~我地就係去海洋公園~
不過就落雨....唉~我地去到玩左好多野~不過kawai佢地玩左好少ja= ="
不過今次kawai進步左好多架la~張芷都係呀~kawai今次敢玩跳樓機呀~
好好玩呀~係玩跳樓機之前~我地去左玩海盜船~但係.....最後~
得返我同婷玩~我地又玩左越礦飛車~呵呵~張芷好勁呀~陪我玩呀~
好正呀>3<不過係落住雨玩lo~玩左好多野~累死la><
不過講真就真係好開心呀~~
之後我地就閃左去旺角去dinner~好好味~~~之後我地去左影貼紙相呀~
今次影得真係好令呀~~











