---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
哇~~好耐冇打過日記啦~~~haha~因為都係la~
lazy~~今日最想講ge就係~~~
D朱古力我終於整好哂啦><yeah~~~好開心呀~
雖然好辛苦~但仲有張芷佢幫我手~thx a lot~
希望你地食左之後會好開心啦^^
唉...天日又返去補課耶......不太想啦~但是又是為了會考啦....
好煩耶.....還有一點害怕....怎麼辦呢......