---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日學校要服檢~~果個人一黎就叫我比指甲佢睇~
跟住就話唔合格~叫我去後面~
我啞左lo~我問點解啦~講真~之前都冇話要check指甲ge~
校規又冇話唔比留指甲~佢仲要話因為我含有攻擊性XX~~~
啞左~我就真係就黎咩佢架啦!!!!!勁不服呀!!