---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係考化妝呀∼今次幫人化得都ok ge∼但佢就比人化到....
啞左∼好樣衰呀.....勁想打爆佢lo∼化到咁樣衰==”
完左之後就返屋企la∼但就==我又唔記得帶key呀∼入唔到門口∼
要等yoyo返黎先得呀....我le d又係冇記性lo.....
好彩yoyo le排都係放早ja∼唔係都唔知點死呀∼
今日勁歌有ENDY同詩詩呀∼ENDY佢今次le個做型好令仔呀><
我好鐘意呀∼不過出得好少ja><好想快d睇中文十大呀∼∼∼