---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日好早起左身la==”因為今日係家長日∼好緊張呀><
返到學校之後∼唉∼又要當值==”不過我地整班人係傾計多過做野架∼
haha∼lo成績表個陣∼我啞左LO∼我有5科唔合格∼
但係我都考到第9==”真係.....之後我先知∼係我地班d人太”勁”
la∼所以我地咪.....放左之後∼返左屋企食lunch∼
就要補習lu∼但係琴日我正係訓左5個鐘∼所以勁眼訓∼補左一個鐘ja∼
之後真係好累∼就訓左lu∼