今日又要好早起身=”=好慘呀∼一起身∼我條頸勁痛wo∼好唔舒服∼
唔知係咪琴日個書包重得滯le∼食完早餐之後就call kawai佢起身∼
之後就出門日la∼返到學校唔知去邊間課室lo∼又冇講過比我地聽wo∼
啞哂∼過左一陣先聽到廣播話我地知個課室係邊==”
上到去就見到Miss la∼佢個樣le勁細個lo∼仲有呀∼佢係我地ge師姐黎架∼
佢都幾好ge∼不過講書就悶左d lo∼不過就好過MR MAK la∼
慘ge係∼有d人唔準時黎∼要等佢地∼攪到我地都放late左呀∼><
之後我地就去左小金井到食野∼呵呵∼好好食∼到比錢個陣好攪野呀....
之後行左陣就返屋企lu∼












