---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日唔知點解都係覺得過得好快wo∼
今日好似早左好多返學校咁呀∼返到去有咩做?更係抄功課la==v
電腦堂個陣∼個個都好唔專心上堂∼所以MISS話今堂算∼比我地玩好過
不過都有教一陣書ge∼過得快ge係∼話咁快就要週會wo==”
啞哂∼我真係唔知道要上呀∼張芷同我講我先知∼唔係我仲以為仲係第一個小息==”
放學之後行左一陣就返屋企la∼
P.S.今日葉欣媽媽冇返學呀∼我諗琴日真係好唔舒服∼希望佢快D好返LA∼