今日都唔知做咩~中史堂個陣~抄note抄得好慢=="
差d就唔想再抄落去呀~今日地理真係上唔到堂lo~比佢兩個咁攪法~
我都冇聽過書咁=="最衰都係佢地呀!煩住哂!!!
到左lunch time個陣~發生左d事....講真呀~我唔係真係想咁發脾氣架~
當時個種感覺真係好難受~我都唔知自己點解會咁不安架~個時好似突然間冇人理我咁~
之後就攪住左張芷黎喊....張芷><都係你最好.....我諗佢地可能都唔知點解我會喊架la~
我真係唔知.....但冇一個鐘~kawai佢又同我好返la=="真係快~
放左學之後~行左一陣~傾左一陣就返屋企la~
P.S 唔想再喊LA~我唔可以咁weak架~











