---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早就碩跑9 la∼唉><好慘呀∼正係跑左13個∼
好唔得lo∼太耐冇跑過la∼退步左好多呀∼==”跑完之後”
個人好暈呀∼wa∼好唔得∼等左一陣∼冇咩事LA∼但都係好唔係好舒服∼
數學個陣∼MISS佢好煩呀∼點解人地個組可以點坐都得∼我地又唔得WO∼
哼∼你點教我都唔明架la∼我聽我補習miss講野好過∼
中文個陣∼好好笑呀∼因為我杜今日中文要講口語∼仲要係講笑話呀∼勁好笑wo∼
笑死我la∼com個陣∼要test呀∼都ok la∼問答唔係好難∼係mc難d lo∼