---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係好早就起左身la∼因為要去mum做野果到幫手∼
順手逗利是∼呵呵∼有好多呀∼好開心∼之後我地就去左dad果到睇下
dad講ge果兩隻貓仔∼佢地真係好得意架∼仲係好細個∼我諗4個月到la∼
但係le佢地就好惡la∼好想摸下佢地呀∼但dad唔比><
之後我地閃左∼但係又唔想咁快去返mum果到∼就周圍行下∼
真係好耐冇試過咁樣周圍係果到行∼好懷念呀∼不過今日真係hot左d呀∼
都唔知點解wo==”之後我地返左屋企....又係悶∼