今日11點幾個陣就出左去∼佢地係屋企樓下等我呀∼第一次有人係自己樓下等我∼
仲要係男仔tim∼今次係第一次同佢出街∼有佢同佢個fd∼
我地去左apm睇戲∼本來我想比錢架∼但佢又幫我比埋∼啞左
食我ge早餐個陣∼佢又幫我比埋錢∼我真係唔知點好∼佢咩都幫我比哂錢∼
攪到我勁唔好意思wo∼因為我就算係我之前個d男朋友都唔會咁做∼
就係佢又唔係....咁樣先攪到我唔知點好∼今日佢成日都好體
貼∼講真...我係咪應該....果個戲好好睇呀∼好好笑∼佢
個fd好攪野∼佢又好like小朋友架wo∼我覺得佢都唔錯∼不過我都係第一
日識佢∼都仲未話好了解佢∼所以都冇咩野好評論佢好唔好∼
今日成日我都好開心呀^^












