今日真係好潮濕呀∼勁唔鐘意le d天氣lo∼
攪到我覺得勁眼訓wo∼唉∼之後今日上電腦個陣∼冇左果個死人頭係到∼
幾開心呀∼冇人係到嘈住哂∼又冇人整我wo∼好開心呀><
之後係周會之前∼MF MAK又嘈我地la∼又話有人上堂個陣∼
用電話wo∼成日都係咁架la==”好煩呀∼仲要攪到我地係最late個
班去到禮堂wo∼勁lor呀==”今日係講理財∼琴日先睇完電視今日又講多次==”
不過起碼佢唔會悶先la∼
今日放左學之後∼要等miss wo∼等左佢勁耐呀><唉∼
我地仲以為佢唔記得左我地tim呀--真係有d唔開心lo∼
去到個陣∼soso起碼都理下我∼周我講下野∼佢?!好似冇咩反應咁∼
最唔like咁樣∼唔鐘意人當我冇到∼我唔想對佢發脾氣∼咁咪走lo∼












