今日電腦堂勁啞lo~死人頭~成日都整我><衰人!!!!死人頭~邊個話我係你隻貓呀!
你幾時做左我主人架!發夢呀你!!!!哼~好想打爆佢呀><英文又係果個代課miss呀=="
好煩呀=="講左成兩堂都係講緊個頁~比我地玩好過la~~我地跟本都冇人理佢=="
中文今日個個都好乖咁聽書wo~可能因為.....呵呵~係d咩~下星期先話你地知~~~
COM今日都係好好笑~呀倫講左一d野~攪到全班笑到停唔到~不過~miss~唔好唔教我地la><
lunch個陣~好凍呀><凍死我la......哼~食飯個陣又見到果個賤人~見到佢好想摑佢~
佢好黑人憎~見到佢都火~食完野之後~又好努力咁整隻bear~加油呀><好彩有葉欣媽媽幫我ja~
放左學之後~行左一陣之後~就去左食野~又見到佢~有冇攪錯呀~好煩呀~去死la你!!!!













