°++我 的 資 料++°


暱稱: °×*﹏癲貓+°×
性別: 女
國家: 香港
MORE...
----------------------------------
°++給 我 的 留 言
++°
最近三個月尚無任何留言

----------------------------------
°++
我 的好 友 ++°

----------------------------------
°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2006 年 3 月 6 日  星期一 【晴天】
血光之災vs.失而復得∼∼
---------------------------------------------------

今日d天氣好黑人憎呀∼最唔鐘意就係le d天氣架la∼好討厭呀∼

濕到死==”攪到我覺得好唁舒服∼由其係我le d nose敏感ge人...

好衰架wo∼真係...真係人地唔返學放學∼佢都唔落雨架wo==”

攪到我地4個人把傘==”一返到去∼要工作紙係咁比人傳得抄∼好啞lo∼

有d人又要勁衰∼自己冇做∼又要扮哂野話今日唔洗交∼cheap!!!今日PE好happy∼

因為落雨∼唔洗做體能∼呵呵(le個係落雨唯一好處)∼我地去左hall左打羽毛球∼

但因為太多人la∼地方又細∼lo左野都冇用la∼冇地方野==”我地就坐左係到傾計∼

到差唔多完ge前10分鐘∼聽到好大聲∼係張desk比人踩broke左==”

啞哂lo==”咁都得∼呀sir又攪野wo∼冇罵人==”放左學之後∼

我地去左M記到食野==”之後有人講過血光之災同失而復得∼全部都係M記發生左==

我買左野倒左==”差d攪到成條濕哂==”好彩冇事∼事後過個姐辰要唔要返杯野∼

我話要∼咁算唔算係失而復得?之後又因為張芷太多口∼而攪到有血光之災...

呵呵∼佢就真係慘lo∼多口就係咁架la∼haha∼

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | ... | 702 | »