今日d天氣好黑人憎呀∼最唔鐘意就係le d天氣架la∼好討厭呀∼
濕到死==”攪到我覺得好唁舒服∼由其係我le d nose敏感ge人...
好衰架wo∼真係...真係人地唔返學放學∼佢都唔落雨架wo==”
攪到我地4個人把傘==”一返到去∼要工作紙係咁比人傳得抄∼好啞lo∼
有d人又要勁衰∼自己冇做∼又要扮哂野話今日唔洗交∼cheap!!!今日PE好happy∼
因為落雨∼唔洗做體能∼呵呵(le個係落雨唯一好處)∼我地去左hall左打羽毛球∼
但因為太多人la∼地方又細∼lo左野都冇用la∼冇地方野==”我地就坐左係到傾計∼
到差唔多完ge前10分鐘∼聽到好大聲∼係張desk比人踩broke左==”
啞哂lo==”咁都得∼呀sir又攪野wo∼冇罵人==”放左學之後∼
我地去左M記到食野==”之後有人講過血光之災同失而復得∼全部都係M記發生左==
我買左野倒左==”差d攪到成條濕哂==”好彩冇事∼事後過個姐辰要唔要返杯野∼
我話要∼咁算唔算係失而復得?之後又因為張芷太多口∼而攪到有血光之災...
呵呵∼佢就真係慘lo∼多口就係咁架la∼haha∼












