---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日PE個陣∼要跑9∼我覺得應該會冇咁辛苦∼因為係多元個陣∼
我地跑過12分鐘∼今日我好叻架LA∼全程都冇停過∼條腰都痛wo∼∼∼
呵呵∼好左好多∼唉∼上到去又冇得立即上課室∼因為蚊姿佢冇上到黎∼
條key又要係佢到WO==”啞左la∼∼
講真ar∼我覺得上COM係好開心架∼好like上ar^^”
放左學之後又要練琴∼又要練舞∼天日仲要英詩∼唉我就黎死la∼
仲有∼∼∼∼天日係Ivy生日ar∼∼∼呵呵∼