---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早就返左學校練舞la~有d唔開心lor~
點解佢地成日都要抄人地d舞姐~自己諗唔到就要抄人架la~
啞左lor~
今日miss lung佢真係好令ar~不過我地late左入去~
唉~真係覺得有d lor ~><"我地都唔想架~sorry ar~
miss你今日笑得好多ar~好幸福ar~呵呵~之後我就陪soso佢去買相~
行到勁累><我地就買左d野食之後就choose左搭bus返去~
因為太累la><