---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日好開心ar><"呵呵~可以見到周國賢ar~~~~
佢勁令仔ar~佢成日做d小動作又勁可愛wo><我真係LOVE爆你ar><v
雖然等左佢好耐~但我覺得係好值得架~~~~~~~
今日我同soso早左比prsent比kawai~因為佢天日唔出得ar......不過算la~
佢收到prsent個陣開心就得la~呵呵~
頭先我補習個陣勁火wo~冇lala比人罰抄~真係頂佢ar!~
火都黎~佢都見到我勁唔咩佢la~哼~如果唔係為左成績好d~
我一早用粗口回返佢la~