今日有一件好值得開心ge事要講~就係....... Miss Lung佢今個星期六要結婚la!!!!
恭喜你ar~果日我一定早d到ga~呵呵~見到你真係笑得好幸福ar~haha"
唔知佢bf...ar~唔係~應該係老公係點ge le~~~
講真ar~你冇野ar你!fd or姊妹都係咁話~就算我整到你ar~你都唔洗咁喝我ar ma~
我最憎人咁同我講野!我冇爆粗好好架la我!最憎人咁同我講野!
今日數學堂個陣~Miss佢冇返~所以好free~我地係到傾買d咩比Miss Lung好~
唔知買咩好le~之後放學之後又要跳舞~都ok la~不過今日就早左d放~~~











