---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
好煩ar~天日又要test電腦~天要test MUS~最煩就係音樂~
唔想係咁多人面前彈ar~雖然好多次都係咁......my god~你要保守住我ar><
今日PE係到hey~冇野做~又係到傾計~好moon...........
好多野要做~點算好...