---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早就係MUS la~唉~真係死得la~第5個就係我la><
真係囉爆lor~因為太緊張~攪到自己勁彈錯><d人又係咁笑wo~
唉~我真係死左去好過.....不過妖人佢冇出聲話我好好架la~唉...
之後到左eng個陣~冇LALA同我地講話要test wo=="
啞左la~佢之前都冇同我地講過~好彩都識姐~唔係都唔知點死la~
放學之後都係練舞~我返我練~啞左la~個個都走哂=="哼~