---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日要考試la><唉~死la~唉...地理又要溫唔入腦~點好~~~
睇黎又係要考天才lor==""作文個陣~同考地理我都係好快就做完~
之後又係係到訓lor=="果個粉紅色大怪物又唔比人訓wo~
個陣時我又勁眼訓~好慘ar>v<到差唔多考地理個時先到死讚~
唉~算la~地理我要合格得架la~唔好fail.....就得架la~
放左之後返到樓下陪dad食lunch~佢就去左睇doctor lu~
正返得一個人係屋企~我毫更係唔會咁乘溫書書la~係到玩電腦~
呵呵~之後就係到溫中史lu~~~~