---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一返到學校就係咁係到K中史note book~~~~
唉~help....到考個陣∼啞左la∼我溫左個陣又唔出∼
冇溫個d又出得多∼今次真係都唔知點死la∼∼∼
真係冇咩信心呀∼∼∼考個陣∼俊手1都未停過∼係咁係到寫∼我到
差唔多要停前1分鐘先至stop==”
隻手好累..之後就到kawai佢地要考美術la∼∼∼
咁我同soso就一齊食lunch∼呵呵∼行左一陣就返左屋企la∼∼
下面係周杰倫ge夜曲∼∼∼∼