---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
好開心呀~~我終於可以轉一轉我個Look la~~
我之後果個頭都痛成3年幾la~~對得多都悶la~~~
今次有佢幫我剪~好令呀><有少少punk ge feel~~~
(係yoyo講架~~)好happy~連Miss佢都話好睇呀~
唔知我d fd見到佢地會點講le~呵呵~返到屋企就係咁係到搵日記ge skin~~
我見ar欣~kawai~soso佢地個日記好令呀~
我都想整令d呀....