今日真係好凍呀><””””我成個人都凍彊左∼∼∼
唉∼今次真係死得la∼第一次做卷做唔哂呀......唉∼
死la∼今次實唔合格都得la∼講真呀∼le份卷做一個鐘跟本就做唔哂∼
點算好呀><!!!!第一次係咁∼有d唔開心∼好想cry....
未try過咁樣架∼仲衰過唔合格==””
之後考口試∼我係考”我最喜愛的寵物”呵呵∼我就更係choose貓貓la∼∼
考完之後就去左DT室到玩∼等佢地考完我地就閃左去小金井到食LUNCH lu∼∼
呵呵∼比人點左名名∼∼
理想伴侶的條件:1*當然係要錫我la∼∼女仔係要黎錫架ma∼∼
2*唔可以食煙∼∼飲酒都ok∼但煙我都係好憎∼
3*要專一∼∼唔鐘意花心ge男仔呀∼∼
4*我唔開心個陣∼要陪住我∼∼
5*要有幽默感∼∼我唔鐘意悶死人個d架∼
6*要主動ge∼唁like咁被動呀∼∼
7*答應左我ge野∼一定要做得到∼
8*當然要順眼架la∼唔一定要好令仔∼但都唔好係樣衰la∼∼













