今日買左隻飄流返黎la~因為本身down得慢~
唔係我都唔會去買la==唉....講真呀~個game好好玩~
好正呀><我好鐘意玩呀~呵呵~我都好耐冇玩online game la∼
....今日我同返我dad講野la∼其實而家都冇咩野ge∼
佢就係咁要我講佢講野lo∼佢唔同我講野我都冇咩野架∼
大家冷戰lor==”不過而家都冇事∼講真呀∼
其實我都知我le排成日都發脾氣∼又串你地∼但你地又知唔知點解我會咁
先∼就係因為....我覺得有時你地好似當我唔存在咁lor∼
又好似唔多理我∼你地知唔知個感覺係好難受架∼我好怕冇人理我架∼
如果你地咁都唔知ge話....咁冇野好講..













