今日係石石ge生日呀~生日快樂><今晚佢都有人陪佢過la~hehe~~~
今日派中史=="唉~灰左...唔合格~~~點好呀><好驚~如果下個學期都係咁ge話
死左la....數學個陣~好慘..係咁比人整=="死人男班長!!!仲有你呀~江伯=="
哼~lo左我d野唔比返我~仲要玩我tim><mimi~
地理個陣~唔洗講~都係冇聽書~因為落左地理室~所以我地係咁係到傾計~haha~
到LUNCH TIME la~~~好開心~因為張芷佢同黃智韻整左個蛋糕~
係cheese cake黎架~唔...都幾好味ge~不過就.....haha~好叻架la佢地~~~
放左學之後都係好開心~因為有紅社慶祝會~我地係到勁傾計~soso同欣佢地講
d野好好笑呀~haha~好開心呀^^












