---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日冇都冇野做~成日都係到玩飄流~~
好悶....之後就成日自己係到諗野~我真係好想知道~
點解好會有一種失落ge感覺?好似冇咩人理我咁~
佢地好似對我好冷淡咁呀~~點算好~可能係我ge錯覺~
但.....le種感覺都攪到我好想喊la.....邊個可以help我....